středa 31. srpna 2016

Radím || Top 5 | Oblíbenosti | Srpen

Přicházím s novinkou nebo-li novou rubrikou. Rozhodla jsem se ti čas od času napsat pět věcí, které mě za dané období něčím zaujaly, potěšily apod. (zkrátka vykouzlily usměv na tváři). Třeba někoho inspiruji.

Od začátku ti chci říct, že nepojedu podle šablony, která se bude nějak pravidelně opakovat ani tady nebudu tvrdit, že tohle bude vycházet každý měsíc nebo každý roční období, to bych kecala a to nechci. Netuším, jestli dám dohromady za každý měsíc 5 věcí. Myslím si, že bohatě stačí, že nedodržuju každou středu. Nic nebudu slibovat, ale snad už budou vycházet články častěji. Ale kdoví. Komu chybím, stále může koukat na můj Instagram, kde jsem nejaktivnější.

V tomto článku se zaměřím na věci, které mě oslovily za letní prázdniny (věci, kvůli které chodím do školy).




Kniha 

Muž jménem Ove


Na tuto knížku jsem slyšela pět jen samé ódy. Po příchodu do knihy na Hlavním nádraží v Praze jsem neodolala a chňapla po Muž jménem Ove. Neměla jsem co dělat, a měla jsem přepočítačováno (s režisérkou jsme stříhaly film), tak jsem chtěla "zabít" čas nějakou pěknou knihou. Představ si, povedlo se mi to. Celou dobu (něco přes dvě hodiny) jsem seděla a bez dechu četla. Muž jménem Ove jsem přečetla doslova jedním dechem. Knížka mě velice zaujala, rozesmála a dokonce dokázala rozbrečet. Myslím si, že to je jediná kniha, které se to povedlo.




Písnička

Est Ce Que Tu M Aimes ? (Maître Gims)


Už ani nevím, jak jsem na ní natrefila. Ale s Panem Nilsonem jsme si jí zamilovali na první poslech a hraje nám snad pořád a stále se jí nedokážu nabažit. Snad si teď nemyslíš, že poslouchám jenom tuto písničku. To bys ses šíleně pletl. Ve svém playlistu mám víc oblíbených kousků, ale tahle momentálně vede na plný čáře. 


Instagram profil

marianodivaio


O Italech se říká, že jsou velice pohlední a Mariano Di Vaio je toho pravým důkazem. Ano, do Itálie chci jet nejenom za vynikající italskou kuchyní, ale také... Ale představ si, opět jsme letos s Panem Nilsonem zase jeli do Chorvatska. Nebudu ti tady vypisovat všechny informace o Marianovi, ale je např. blogger (jako jsem já), designer a ještě k tomu herec a model. Ani se ti tady nebudu rozplývat... Jestli jsi žena a nesleduješ ho na jeho Instagramu, rychle to běž napravit. Přicházíš o hodně. Nemyslím si to jenom já, ale dalších přes pět milionů jeho sledujících.






Seriál

Devious Maids


Miloval jsi (miluješ) Zoufalé manželky? Tak tohle je něco pro tebe. Detektivní story, vztahy, lásky, intriky atp. Už běží (tedy už skončila) čtvrtá série a všechny hltám jako o život. Doufám, že natočí pátou, protože to přeci nemůže takhle skončit. Jsem napnutá jako kšandy před prasknutím, co scénáristé zase vymyslí, protože každé série má takovou zápletku, která je vyřešená až v poslední epizodě. Drží tě správně celou dobu v pořádným napětí a to je to pravé ořechové.



Hra / aplikace

2048


Hru 2048 mám v mobilu už nějaký pátek (snad milion let) a až na cestě na dovolenou jsem v ní našla zalíbení. Nejsem v ní nějaký přeborník, ale pomohla mi zabít čas strávený v autě. Ještě k tomu je logická, takže si díky ní pěkně procvičíš mozek. Já husa hloupá, teď jsem si uvědomila, že jsem ti zapomněla říct, o čem hra je. Musíš složit číslo 2048. Nebudu ti lhát, ještě se mi to nepovedlo. Ale třeba brzo povede.



Jaké máš oblíbené věci ty?


Žádné komentáře:

Okomentovat