středa 4. ledna 2017

Současnění || PF 2017 | přání, video

Tak je to tady. Rok se s rokem sešel a máme tu nový. Tím pádem přichází na scénu moje skoro tradiční blahopřání. Minulý rok jsem vynechala. Tedy tak úplně ne, jen jsem netočila, ale psala článek. Nebudu ti tady lhát, Anna psala, protože mi to nechtěla svěřit. Myslím, že to napsala pěkně, ale taky bych to zvládla, možná ještě líp.

Tento rok jsem se rozhodla opět popřát formou videa. A to díky Panu Nilsonovi, který mě podpořil natočit toto PF. Představ si, že mi pomohl i s námětem. No, vždycky jsem si řekla - už jsem ho slíbila a nejen sliby se musí plnit (a nejen o Vánocích). Také moje velké poděkování patří taťkovi, který mi vyrobil skvělou hůlku, mamce za styling a za asistenci. Především také Samíkovi za jeho herecký výkon a trpělivost.


Samík se po tomto natáčením stal odborníkem na trik. Představ si, že jsem ho z toho zkoušela a on odpověděl správně. Dokonce se stává malým režisérem - sám si říká "AKCE" a vymýšlí si, jak akci provede (schválně úplně jinak než mu řeknu já). Opět jsem si potvrdila, že natáčení s malými škvrňaty je hrozně náročná disciplína (a kdo jí s přehledem zvládá, má u mě velký respekt), ale opravdu mě to neuvěřitelným způsobem baví, i to naše malé škvrňátko (Samíka). Výsledek mu vždy vykouzlí jiskru v očích a široký zubatý úsměv - vidí, že nešaškoval zbytečně.


Čím dál víc mě mrzí, že jsem vynechala PF 2016... Nedá se to říct jinak, než že jsem byla blbá. V duchu jsem si loni vyjmenovala, co je na mých videích špatně. Chtěla jsem něco "profi", což s mými podmínkami nepřipadá v úvahu, tak jsem na video zanevřela. Nakonec jsem si uvědomila (s pomocí), že právě ta neprofesionalita má své kouzlo. Co po tom, že studuju filmovou školu a není to perfektní? No a co! Nikdo není dokonalý!

Příští rok točím rozhodně dřív, protože přes vánoční svátky je to doslova masakr. To jsem zase řekla dobrej vtip. Znáš to, věci na poslední chvíli...


Článek jsem proložila starými PFky, abys ses mohl také pokochat a porovnat náš vývoj.


Těším se na tebe v tomto novém roce. Doufám, že na blog zase občas zavítáš. Nechci ti lhát, ale myslím, že na blogu najdeš článek častěji. Myslíš, že každou středu?

1 komentář:

  1. OMG! Is that your little brother Anna? OMG! He is so cute <3 Good looks obviously run in your family. He definitely takes after his big Sister <3 <3 <3 PRO BOHA! Je to váš malý bratr Anna? PRO BOHA! On je tak roztomilý <3 Dobrý vzhled samozřejmě běžet ve vaší rodině. Rozhodně se po jeho starší sestra <3 <3 <3

    OdpovědětVymazat